Ønsker du å lese veiledningen i en ny fane trykk her

LOGG INN: 

  • Logg inn med brukernavn og passord
  • Hak av for «Husk meg»

RIKTIG PROSJEKT: 

  • Pass på at du er inne på riktig prosjekt. 


TIMEFØRING: 

  • Trykk den innpå timer. Her skal du føre timer for dagen. 

  • Du kan også legge ved en kommentar. 
  • Bla deg videre ned og trykk deretter Lagre, eller Lagre og gå til neste dag. 
  • Nå er timeføringen for denne dagen registrert. 
  • Du finner timeoversikten ved å trykke de tre horisontale strekene øverst i høyre hjørnet. 

  • Trykk deretter på Timer og videre på Timeoversikt. 
  • Her finner du dine registrerte timer for en periode, du kan filtrere timene og velge for denne uken, denne måneden eller forrige måned. 

SJEKKLISTER: 

  • Trykk på sjekklister, her vil det ligge utførende sjekklister for det prosjektet du er inne i. 
  • Trykk deg innpå den sjekklisten du ønsker å fylle ut. 
  • Når du haker av for ett sjekkpunkt så vil hvert punkt få opp tidspunkt når dette ble kontrollert sammen med initialene til den personen som kontrollerer punktet. 
  • OK = er for OK 
  • IR = Ikke relevant 
  • Til hvert sjekkpunkt kan du også legge ved bilder, kommentar og/eller registrere avvik. 

BILDER: 

  • Trykk deg innpå bilder, her kan du ta bilder direkte inn i prosjektet. 
  • Du har to valg, enten ta bilde fra kameraet ditt eller laste opp bilder fra album. 
  • Laster du opp bilder fra album kan du markere så mange bilder du ønsker å legge inn. 
  • Du kan også legge ved kommentarer på bildet du legger inn.


AVVIK/RUH: 

  • Trykk på Avvik, her registrerer du avvik/RUH som oppstår eller kan oppstå i prosjektet. 
  • Trykk på + for å opprette ett nytt avvik. 
  • Velg kategori for avviket og fyll ut feltene nedover. 
  • Hvis admin har slått på varsling, vil den som registrerer avviket og den det meldes til, varsling når avviket blir lagret.

FILER: 

  • Trykk innpå filer, her ligger det dokumentasjon som tilhører prosjektet. 
  • Dette er det prosjektleder eller admin som legger til. Dette kan f.eks være tegninger, produkthenvisninger, stoffkartotek, datablader etc. 
  • Man kan også opprette mapper fra mobilversjonen. 

PROSEDYRER: 

  • Trykk på prosedyrer, her finner du bedriftens prosedyrer. 
  • Disse er alltid tilgjengelig, uavhengig av prosjekt. 
  • Les og gjør deg forstått med innholdet i prosedyrene. 

SKJEMA: 

  • Trykk på skjema, her kan du legge inn skjema for prosjektet. 
  • Trykk på + for å velge inn ett skjema. 
  • Velg type skjema: Risikovurdering eller Sikker jobb analyse  
  • Når du har valgt inn ett skjema, velger du navn til skjemaet. Trykk deretter Legg til. 
  • Trykk deg innpå skjemaet og fyll ut. 
  • I slutten av skjemaet kan du legge inn opptil 20 signaturer. 
  • Trykk Lagre når du er ferdig. 
  • Skjemaet vil ligge tilgjengelig for alle brukere som har tilgang til prosjektet, det betyr at de kan logge seg inn via sin bruker og signere på samme skjema. 

ORDRE: 

  • Trykk innpå ordre, her registrerer du endringsmelding/tilleggsordre. 
  • Trykk på + for å opprette en ordre 
  • Fyll inn nødvendig informasjon om ordren. 
  • Du kan også legge inn varelinjer, for eksempel arbeidstimer, materiell etc. 
  • Du kan få signatur av kunden direkte i ordren. 

KONTAKTER:

  • Trykk deg innpå kontakter, her finner du kontaktinformasjon på både ansatte men også kontakter fra kontaktregisteret til bedriften. 
  • Hvis personen ligger inne med telefonnummer og e-post adresse så kan man ringe og sende e-post direkte. 

INFORMASJON: 

  • Trykk innpå informasjon, her finner du informasjon om prosjektet. 

SIDEMENYEN:

  • I sidemenyen finner du chatten til support. 
  • Du kan også gå til web-versjonen fra mobilen. 

Fant du svaret?