Ønsker du å lese veiledningen i en ny fane så trykk her

Administrator må først slå på innstillingen for å vise personalhåndbok. Det gjøres under BEDRIFT -> Innstillinger:

Administrator må logge inn i kvalitetssystemet, trykke på LISTER og deretter Perm-maler og Personalhåndbok. 

Nå er du inne i personalhåndbok. Her kan du gjøre endringer og tilpasninger.
Du kan legge til dokumenter til personalhåndbok ved å trykke du på + Legg til ny side. Du kan også fjerne dokumenter ved å trykke på Slett knappen til høyre. 

NB! Når du trykker i boksen Oppdater alle personalhåndbøker vil alle personalhåndbøkene til hver ansatt oppdatere seg. Dermed vil tilpasninger innpå den enkelte ansattes personalhåndbok forsvinne og erstattes med denne.
Derfor anbefaler man å endre/tilpasse innpå LISTER før man eventuelt skal tilpasse personalhåndboken til en enkelt ansatt. 

Fant du svaret?